Tractor cu roţi Claas Arion 610 CIS













Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Baujahr – 2023,
- John Deere Motor – 139 PS, (MAX 145 PS),
- 6 – Zylinder Motor,
- Betriebsstunden – 3948 Std.,
- CIS – Bord-Informationssystems,
- HEXASHIFT – Getriebe – 24/24 (40 km/h),
- Getribe mit Kreichgang – 36/36 (ab 400 m/h),
- HEXACTIV – automatisch schalten,
- REVERSHIFT – hydraulische Wendeschaltung,
- 4-Punkt-Kabinenfederung,
- Fahrersitz, pneumatisch gefedert, schwenkbar,
- Kraftstofftank (285 l),
- Radarsensor (Schlupfmessung),
- Zapfwelle – 540/540 ECO + 1000/1000 ECO U/min,
- EHR – Elektrohydraulischer Kraftheber,
- Druckluftbremsanlage, (2-Kreis),
- hydraulische Bremse für Anhänger,
- Load-Sensing Hydraulik System – 110 l/min,
- Klimaautomatik,
- Radio,
- Arbeitsbeleuchtung,
- Anhängekupplung, automatisch, bolzen D38 mm,
- Zugpendel, hitch, bolzen D47 mm,
- Zugpendel, bolzen D33 mm,
- Oberlenker, mechanisch Kat. 3 – hinten,
- Vorne Gewicht – 110 kg,
- Bereifung vorne – BKT 480/65 R28, (100%),
- Bereifung hinten – BKT 600/65 R38, (100%),
- Sehr gute Zustand
Bei Fragen stehen Wir gerne zu Verfugnung.
Kontaktperson: Dawid arată contacte,
arată contacte
Wir bieten auch Weltweit Transport an.
- year of manufacture – 2023,
- John Deere engine – 139 HP, (MAX 145 HP),
- 6 cylinder engine,
- engine hours – 3948 hr,
- CIS – on-board information system,
- HEXASHIFT – transmission – 24/24 (40 km/h),
- transmission with creep range – 36/36 (from 400 m/h),
- HEXACTIV – automatically gear change,
- REVERSHIFT – hydraulic reverser,
- 4-point cab suspension,
- drive’s seat, pneumatic suspension, swivel,
- fuel tank (285 l),
- radar sensor (slip measurement),
- PTO – 540/540 ECO + 1000/1000 ECO rpm,
- EHR – electrohydraulic rear linkage,
- trailer air-brakes system, (2 lines),
- hydraulic brake for trailers,
- Load-Sensing hydraulic system – 110 l/min,
- automatic air-condition,
- radio,
- work lights,
- trailer coupling, automatic, pin D38 mm,
- bumper hitch, pin D47 mm,
- bumper hitch, pin D33 mm,
- mechanical top-link, cat. 3 – rear,
- front weight – 110 kg,
- front tyres – BKT 480/65 R28, (100%),
- rear tyres – BKT 600/65 R38, (100%),
- very good condition
If you have any questions, please don't hesitate to contact us.
Contact person: Dawid arată contacte,
arată contacte
We offer also worldwide shipping.
- rok produkcji – 2023,
- silnik John Deere – 139 KM, (MAX 145 KM),
- 6-cio cylindrowy silnik,
- godziny silnika – 3948 mth,
- CIS – komputer pokładowy,
- HEXASHIFT – przekładnia – 24/24 (40 km/h),
- przekładnia z biegami pełzającymi – 36/36 (od 400 m/h),
- HEXACTIV – automatyka zmiany przełożeń,
- REVERSHIFT – elektrohydrauliczny rewers,
- czteropunktowa amortyzacja kabiny,
- fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną, obrotowy,
- zbiornik paliwa (285 l),
- radar poślizgu,
- WOM – 540/540 ECO + 1000/1000 ECO obr/ min.,
- EHR – elektrohydrauliczne sterowanie podnośnikiem,
- instalacja hamulców pneumatycznych, (2-obwodowa),
- hamulec hydrauliczny na przyczepy,
- układ hydrauliczny Load-Sensing – 110 l/min,
- klimatyzacja automatyczna,
- radio,
- oświetlenie robocze,
- zaczep przyczepy, automatyczny, sworzeń D38 mm,
- zaczep Hitch, sworzeń D47 mm,
- zaczep belka polowa, sworzeń D33 mm,
- cięgno mechaniczne – kat. 3 – tył,
- przedni obciążnik – 110 kg,
- opony przód – BKT 480/65 R28, (100%),
- opony tył – BKT 600/65 R38, (100%),
- stan bardzo dobry
Oferujemy także transport ponadgabarytowy, koszty transportu ustalane są indywidualnie.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Kontakt:
Biuro: arată contacte
Dawid Kowalski arată contacte
arată contacte