Remorcă agricolă Tandemkipper / Trailer / Remorque / Przyczepa 16,3 t nou





















Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul









































Zulässiges Gesamtgewicht: 24 000 kg
Nutzlast: 16 300 kg
Gewicht: 7 600 kg
Fassungsvermögen/Kapazität mit Erweiterung: 22.3/26.5 m3
Anzahl der Achsen: 2
Radstand: 1 851 mm
- Hinterachslenkung
- EU-Typgenehmigung
- Räder 560/60 R22.5
- Seitenwände der Kippmulde aus 4 mm starkem verschleißfestem Stahl HARDOX 500 TUF
- Boden des Ladekastens aus verschleißfestem Stahl HARDOX 500 TUF, 5 mm stark
- Boogie-Federung auf Blattfedern
- Verlängerungen aus Stahl 300 mm
- Hydraulische Heckklappe
- Ladefläche
- Plane
Permissible total weight: 24,000 kg
Payload: 16,300 kg
Weight: 7,600 kg
Capacity/Capacity with extension: 22.3/26.5 m3
Number of axles: 2
Wheelbase: 1,851 mm
- Rear torsion axle
- EU type approval
- 560/60 R22.5 wheels
- Cargo box side walls made of 4 mm thick HARDOX 500 TUF wear-resistant steel
- Cargo box floor made of HARDOX 500 TUF wear-resistant steel with a thickness of 5 mm
- Boogie suspension on leaf springs
- Steel extensions 300 mm
- Hydraulically raised tailgate
- Platform
- Tarpaulin
Poids total autorisé : 24 000 kg
Charge utile : 16 300 kg
Poids : 7 600 kg
Capacité/Capacité avec extension : 22.3/26.5 m3
Nombre d'essieux : 2
Empattement : 1 851 mm
- Direction de l'essieu arrière
- Homologation UE
- Roues 560/60 R22.5
- Parois latérales de la benne en acier résistant à l'usure HARDOX 500 TUF de 4 mm d'épaisseur
- Plancher de la benne en acier résistant à l'usure HARDOX 500 TUF, épaisseur 5 mm
- Suspension Boogie sur ressorts à lames
- Extensions en acier de 300 mm
- Porte arrière hydraulique
- Plate-forme
- Bâche
Dopuszczalna masa całkowita: 24 000 kg
Ładowność: 16 300 kg
Masa: 7 600 kg
Pojemność/Pojemność z nadstawką: 22.3/26.5 m3
Liczba osi: 2
Rozstaw osi: 1 851 mm
- Skrętna tylna oś
- Homologacja typu UE
- Koła 560/60 R22.5
- Ściany boczne skrzyni ładunkowej wykonane ze stali trudnościeralnej HARDOX 500 TUF o grubości 4 mm
- Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana ze stali trudnościeralnej HARDOX 500 TUF o grubości 5 mm
- Zawieszenie Boogie na resorach piórowych
- Nadstawki stalowe 300 mm
- Hydraulicznie unoszona tylna klapa
- Podest
- Plandeka